środa, 1 sierpnia 2012

Mój pierwszy post..

Witam wszystkich...
Już od bardzo dawna zbierałam się do stworzenia własnego bloga i  pokazania się troszkę światu, jednak brakowało mi odwagi i zawzięcia.Dziś się jednak przełamałam i zaczynam :)
Pisarka ze mnie żadna dlatego będzie tu zapewne więcej zdjęć niż tekstu, ale raczej nie powinno to przeszkadzać-większość osób i tak woli oglądać niż czytać  ;)

Kilka przykładów moich prac :

*  książka okolicznościowa:


* dyplom:

* słodki bukiet:

* wózeczki:




7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) ja jak ja, ale Ty to masz pomysły!! przepiękne wózeczki, w sam raz prezent na chrzciny, a bukiet z cukierków jest bombowym pomysłem!:) Czekam z niecierpliwością na kolejne posty:) Da sie jakoś Ciebie dodać do obserwowanych? Nie widzę nigdzie takiego magicznego przycisku:(
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby nie wchodzić w sprzeczki powiem,że obie mamy fantazje :)
      i dziękuję za miły komentarz :*
      Co do tego przycisku to hymm...już się tym zajmuje :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne prace, zostaję u Ciebie na dłużej:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w gronie.Prace są super.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowyn świecie,prace śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace, a wózeczki sama słodycz. witam też w blogowym świecie :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności robisz , fajnie ,że założyłaś bloga:) Bardzo podoba mi sie ten dyplom:)

    OdpowiedzUsuń