piątek, 21 września 2012

Kosz


Witam wszystkich :)
W ostatni weekend byłam na weselu. Para młoda zażyczyła sobie zamiast kwiatów artykuły szkolne (nie wiem jak wy,ale ja uważam że to świetny pomysł-kwiaty zwiędną a artykuły szkolne zawsze przydadzą się w szkole do której je zanieśli) toteż wpadłam na pomysł aby wykonać kosz w którym wszystko umieszczę.

Oprócz kilku artykułów szkolnych znalazła tam również miejsce koperta i księga okolicznościowa.
 Niestety z pośpiechu zapomniałam zrobić zdjęcie przed założeniem celofanu ;/ ale tak to jest jak odkłada się coś na ostatnią chwile i robi w pośpiechu ;/ 

5 komentarzy:

  1. Fajny omysl z tymi artykulami szkolnymi :)) A ksiazka jest swietna :) Wyszla Ci pieknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, fajnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę zlikwiduj weryfikację obrazkową....

      Usuń
    2. Dobrze,że mi o tym napisałaś,bo nie zdawałam sobie sprawy,że ją posiadam ;/
      a sama się denerwuję kiedy jest u innych
      Dziękuję =*

      Usuń
  3. Witaj!!!

    Piękne rzeczy robisz, miło jest nimi oczy cieszyć!!!
    Życzę dalszych piękności, dziękuję za odwiedzinki i przemiły komentarz, zapraszam ponownie, pozdrawiam bardzo serdecznie, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń