środa, 3 października 2012

Dobry wieczór ;)

Witam :)
Jakiś czas temu, po długim wierceniu mi dziury w brzuchu przez mamę, w końcu wykonałam dla niej zawieszkę na drzwi składającą się z 3serc z papierowej wikliny. Z racji tego,że niestety nadeszła jesień mama przyozdobiła je sobie gałązką z żołędziami

Serca nie nacieszyły się jeszcze wiszeniem, a już powstał jesienny stroik na podmiankę ;)
Wykonałam go na kole ze słomy-oj namęczyłam się tworząc je,ale było warto.Muszę pamiętać aby w przyszłym roku udać się na pola zanim potną słomę ;)

Oczywiście teraz wiszą wspólnie,bo mama nie mogła się rozstać z serduszkami :)
Nie mam niestety zdjęć ale postaram się je wkrótce dodać ;)

Z racji tego,że najbardziej lubię dziergać wieczorami biorę się do pracy.

P.S.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem :*

12 komentarzy:

  1. Serduszka pięknie wyglądają, a wianek jest przeuroczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka i wianuszek też piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Olu !!!

    Prace śliczne to i wyróżnienie przywędrowało, gratuluje bardzo serdecznie i pozdrawiam, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  5. jesienny stroik tak mnie zachwycił, że i ja przyznaję wyróżnienie :)) zapraszam do mnie po odbiór :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany!!! Ten jesienny stroik jest po prostu czadowy :) i wierze, że musiał wiele nerwów kosztować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. OLKA
    jakie śliczne chyba będę musiał
    Cię odwiedzić i zobaczyć te cuda na własne
    oczęta KZ

    OdpowiedzUsuń
  8. te serducha takie kształtne, że nie wiem jak Ty je robisz? moje wychodza koślawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno też są piękne ;)
      w rurkę /z której formujemy kształt/ wsadzamy rurkę i wtedy wychodzą takie jakie chcemy mieć =))
      powodzenia,w razie czego pisz to pomogę

      Usuń
  9. Urocze serducha. Bardzo podoba mi się wianek, chętnie bym taki u mnie widziała. :)
    Nie warto się męczyć z podkładem na wianek, czasem warto kupić gotowy podkład ze słomy czy siana, w sobotę dałam za niego 3 zł. Ewentualnie można kupić ze styropianu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie przy następnej wizycie w mieście porozglądam się za gotowym wiankiem,choć wątpię aby w mojej okolicy znalazł się aż tak tani ;)
      Ale poszukać warto.Dziękuje za podpowiedź i miłe słowa :)

      Usuń