czwartek, 4 października 2012

Wyróżnienie

Bardzo dziękuję za wyróżnienia jakie otrzymałam od:
nawet nie wiecie jak bardzo jest mi miło z tego powodu - tym bardziej ,że są to moje 1sze wyróżnienia jakie otrzymałam w swojej tak krótkiej kadencji w blogowym świecie :D
Cieszę się,że zaglądacie na mojego bloga i podoba się Wam to co robię.

Zasady są następujące (pozwoliłam  je sobie skopiować ): 
1.  Skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu

2. Podziękuj osobie od której otrzymałaś wyróżnienie

3. Przekaż nagrodę 5 innych blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów


Ja niestety nie mogę podać blogów które wyróżniam.
Każdy blog,który odwiedzam i komentuję wymaga wyróżnienia i jest ich więcej niż 5 :)
Także życzę wszystkim blogowiczom kolejnych pięknych prac i dużo pomysłów.
POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz